
Hej!
Börjat bo in oss nu, känns redan hemma och mysigt. Inte helt fel årstid att flytta in heller, för fult är det inte utanför dörren ♥
Pappa kom över med min cykel idag också så nu är jag lite friare att inte bara promenera dit jag vill vilket känns härligt. Ska ta en liten tur någon dag kommande vecka om jag hinner. Har för mig att vädret ska vara lite sådär tyvärr, men vi får se.
































































