
Hej!
Kommit in lite mer här hemma nu. Fått upp allt som ska upp på väggar osv. Har nog möblerat som jag vill. Enda är nytt köksbord, stolar och en liten byrå i hallen och en spegel. Sen är det mesta klart!

Här om dagen kom en jättegullig granne upp med ”sticklingar”, maj eller snarare växter 🙂 Jag blev superglad då det va klockmalva som jag älskar. Fick en hibiskus också ♥
Så mysigt att baka och laga mat i detta kök ♥ 🙂
























































































